onsdag 14. april 2010

Ukas artist / band, uke 15: Band Of Horses


Lenken til "Compliments" er nå død.

Se: Band Of Horses / "Compliments"
Hør: Band Of Horses / "Laredo"

Da Everything All The Time (2006) kom ut, bodde jeg sammen med venninnen min, Sandra, og vi hørte den platen ihjel. I mai ventes tredjeplaten, Infinite Arms, og på fredag spiller Band of Horses på Rockefeller. Dit skal vi selvsagt. Jeg venter meg varm country- og americanarock, og håper på gammelt, så vel som nytt stoff.

Som oppvarming passer det jo fint å sjekke ut de første slippene fra Infinite Arms, "Compliments" og "Laredo". Jeg ble positivt overrasket, for jeg var litt misfornøyd med andreplata, Cease To Begin (2007). Disse liker jeg veldig godt, og jeg går fredagens konsert i møte, med nyvunnet optimisme for resten av det nye materialet!

2 kommentarer:

  1. Ah, har ikke fått med meg at de også kommer med nytt album i år, dette må jeg sjekke ut!

    Denne uken frisker jeg opp tyske Museum sine EPer, da de etter 3 år endelig kommer med sitt første fullengde album i år. EPene kan lastes ned gratis!

    Ellers kommer LCD Soundsystem også med sitt tredje album i år, på selveste nasjonaldagen vår :) Singelen Dance Yrself Clean ga gode forhåpninger.

    SvarSlett
  2. Ehem, tysk pleier sjelden å være en bra ting i forbindelse med musikk, så litt skeptisk, men åpen for å prøve noe nytt. Skal ha Museum i bakhodet ;o)

    LCD Soundsystem kommer jo til Øya. Jeg er litt usikker på hvor godt jeg liker dem.. Må nok jobbe litt med saken.

    SvarSlett