onsdag 9. juni 2010

Ukas artist / band, uke 23: Ariel Pink's Haunted Graffiti


Hør: Ariel Pink's Haunted Graffiti / Before Today (i Wimp)
Hør: Ariel Pink's Haunted Graffiti / Before Today (i Spotify)

Så er jeg like hekta på Ariel Pink's Haunted Graffiti, som resten av verden. Mandag kom Before Today, og den er akkurat like springende, surrealistisk, og lekker som forespeilet. Det er også fint å kjenne at min lille saksofon-hang-up ikke tok totalt drepen etter et visst moldovsk Grand Prix-bidrag.

Det finnes ikke et kjedelig minutt på denne plata, men skal man klage over noe må det muligens bli lengden. 45 minutt er vanligvis ikke et ankepunkt, og jeg er sikker på at platen blir mindre heseblesende når materialet er mer kjent for øret. Og når jeg har greid å argumentere bort min egen pekefinger, er det like greit å bare gi seg over og digge. Do it!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar