søndag 20. juni 2010

Spillelister : Zodiac


Hør: Musikken fra Zodiac (i WiMP)
Hør: Musikken fra Zodiac (i Spotify)

Kanskje det bare er jeg som gjør det, men hver gang jeg har sett Zodiac har jeg tenkt at musikken som er brukt i filmen er helt super! Stemningsskapende og veldig beskrivende for tidsepoken. Så vidt jeg vet finnes det ikke noe soundtrack, så jeg har laget mitt eget. Tilmed punkeren i huset syns det var fint å høre på dette, på en søndags ettermiddag!

1. Three Dog Night / Easy To Be Hard
2. Donovan / Hurdy Gurdy Man
3. Santana / Soul Sacrifice
4. Gary Puckett & The Union Gap / Young Girl
5. Oliver / Jean *
6. José Feliciano / Don't Let The Sun Catch You Crying
7. Johnny Mathis, Ray Conniff & The Singers / It's Not For Me To Say
8. Vanilla Fudge / Bang Bang
9. Lynn Anderson / Rose Garden
10. Tommy James & The Shondells / Crystal Blue Persuasuion
11. Sly & The Family Stone / I Want To Take You Higher
12. Four Tops / Bernadette
13. Miles Davis / Solar
14. Mario Lanza / Arrividerci, Roma
15. Anne Murray / Snowbird
16. The Stories / Brother Louie
17. Marvin Gaye / Inner City Blues
18. John Coltrane / Mary's Blues
19. Steely Dan / Deacon Blues
20. Gerry Rafferty / Baker Street
21. Boz Scaggs / Lowdown

* Mangler i WiMP.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar