lørdag 12. juni 2010

Spillelister : Synne-Eline får deg opp av sofaen!

Bruk: Trening juni 2010 (i Spotify)

Jeg hater å trene. Synne-Eline sendte meg denne spillelisten for å gjøre det litt lettere. Dette er rytme satt i system på en måte som er en smule fremmed for meg. Noe er jeg kjent med fra før, andre ting har jeg aldri tenkt på at kan brukes til gjeldende formål og litt har jeg rett og slett aldri hørt før. Og det funker veldig bra, så kanskje kan den være til hjelp for andre som også helst motarbeider fysisk fostring, men ikke finner noen vei utenom, når alt kommer til alt? Hvis ikke passer den godt en lørdagskveld også...

1. The Source & Candi Staton / You Got The Love (Extended New Voyager Remix)
2. Gnarls Barkley / Smiley Faces
3. Sam Sparro / Black & Gold (Radio Edit)
4. Madonna / Celebration
5. Remady P&R, M. Gut / No Superstar (Radio Mix)
6. Missy Elliott / Pass That Dutch
7. Robyn / Dancing On My Own
8. Estelle / America Boy (feat. Kanye West)
9. Lady Gaga / I Like It Rough
10. Rihanna, Jeezy / Hard
11. Michael Jackson / Blood On The Dance Floor
12. David Bowie / Cat People (Putting Out The Fire)
13. Moby / In This World
14. Moby feat. Patti Labelle / One Of These Mornings

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar