mandag 7. juni 2010

Ukas album, uke 23: Suckers : Wild Smile


Wild Smile er fjernet fra den opprinnelige lenken. Deler av albumet kan høres på MySpace.

Hør: Suckers / Wild Smile

Endelig kan Suckers sin debutplate, Wild Smile, streames i sin helhet! Den fysiske versjonen kommer i butikkene i morgen. Jeg syns jeg har venta uendelig lenge, så det er litt fest i heimen i dag.

Suckers har turnert intensivt denne våren/sommeren, i perioder sammen med bl.a. Local Natives. Det må være rart å turnere på materiale som enda ikke er utgitt. Lissie har gjort det samme. Hennes debutplate, Catching a Tiger, kommer først 21. juni. Riktignok har det blitt sluppet drypp over en lengre periode, og MySpace er jo til hjelp, men det er noe helt annet å høre et album fra A til Å. Jeg koser meg!

Kan ikke Øyafestivalen slå til med en siste krampetrekning nå da, og få inn dette fantastiske bandet som ikke har spilt i Norge før (så vidt jeg vet)? Uansett hvor bra et festivaloppsett er, eller hvor mange band som blir booket, er det visst alltid "bare enda et band" som også skulle vært med.. =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar