lørdag 29. mai 2010

Ukas liveklipp, uke 21: Kele : "Tenderoni"


Se: Kele / "Tenderoni" (live i Dublin)
Se: Kele / "Tenderoni" (offisiell musikkvideo)

Liveklippet denne gangen er dessverre ikke av beste kvalitet. Jeg hadde likevel lyst å poste det, fordi det er et opptak fra en av Kele Okerekes første konserter som soloartist. Frontmannen i Bloc Party, har droppa gitaren og laget et elektronisk album, The Boxer, som slippes 21. juni. Førstesingelen "Tenderoni" er så likandes at jeg tror det begynner å irritere naboene mine. Ta gjerne en kikk på den offisielle musikkvideoen også, siden den gjør det litt enklere å høre at dette er perfekt på en lørdag. God helg!

2 kommentarer:

  1. Nesten litt uvant musikk å få anbefalt av deg! Ikke verst låt, men ikke helt sikker på den enda.

    Ellers litt morsomt å se flere nyere låter komme ut kalt «Tenderoni» (f.eks. Chromeo for to-tre år siden), et slenguttrykk jeg forbinder helt tilbake til P.Y.T. (Pretty Young Thing) av Michael Jackson i -82.

    SvarSlett
  2. "Tenderoni" er så skamløst DIGG at jeg mister alt perspektiv og tilmed må bevege kroppen forsiktig i takt. Jeg er veldig sikker!

    SvarSlett