tirsdag 28. september 2010

Ukas musikkvideo, uke 39: Suckers / "A Mind I Knew"


Se: Suckers / "A Mind I Knew" (Brian Aiken)
Se: Suckers / "A Mind I Knew" (Quinn Walkers)

"A Mind I Knew" er andresingel fra Suckers' debutplate Wild Smile. Jeg elsker den! De fire bandmedlemmene har laget hver sin musikkvideo til låta, og foreløpig har to av dem blitt premiert på ulike musikkblogg-sider. Den første ble sluppet via Pitchfork og er trommis Brian Aiken sin versjon. Vokalist Quinn Walkers' versjon ble sluppet på Stereogum i forrige uke. De to resterende videoene kommer på andre blogger i nærmeste framtid, så det er bare å holde øynene åpne. Jeg kommer til å poste dem så snart de dukker opp.

Jeg kan ikke tro at det går an å ha så mye flaks som jeg hadde da jeg fant ut at Suckers spiller i Berlin akkurat den helgen jeg er der (31. oktober). De varmer opp for Yeasayer. Ikke dumt akkurat. Jeg har selvsagt skaffet billetter!

Hele Wild Smile (ukas album, uke 23) kan streames via bandets MySpace-side. Gi gjerne førstesingel "Black Sheep" (ukas låt, uke 14) en lytt også (eller helst to). Den er genial, men trenger litt tid på å vokse seg optimal...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar