søndag 7. november 2010

Ukas artist / band, uke 44: Wolf Gang


Besøk: Wolf Gang (på MySpace)
Se: Wolf Gang / "Lions in Cages" (på Youtube)

Wolf Gang står bak den mest sjarmerende låta på lenge, "Lions in Cages". Jeg er hekta! Plate er på vei, og smakebiter ligger på MySpace enn så lenge. Jeg ser også at det blir en liten UK-turné i løpet av november, som jeg er irriterende langt ifra å kunne få med meg.

Wolf Gang er Max McElligott. Når UK-turnéen nå begynner, må han rive seg løs fra studioet i Leolyn Woods, hvor han prøver å finne "sitt eget sound". Det har lykkes ganske bra hittil vil jeg si, både musikalsk og visuelt. Foreløpig er det sluppet flotte, eventyraktige promo-bilder, som hårfint leker med klisjéene. Dette er tilmed et sjeldent tilfelle hvor det funker på MySpace!

Forresten er "Nightflying" (også på MySpace), enda finere enn "Lions in Cages". Bare så du vet det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar